Un vis pervers de dolofan

Pentru că până şi oamenii mici pot avea vise mari, m-am dedulcit şi eu la o megavisare, după întrebarea lansată de Eugen: ce-aţi face dacă aţi câştiga la loto 7 milioane de euro?

Păi, dac-aş câştiga ditamai suma asta, deşi nu joc, aş face următoarele: Aş mansarda casa şi aş amenaja o grădină superbă. Iar pentru asta aş apela la ajutorul Teodorei, al Arcadiei şi al lui Alm, pe care le-am văzut că se pricep la flori. Sigur că dacă mai sunt şi alte persoane dispuse să mă ajute aici sau la ce s-or pricepe, sunt binevenite.

Dup-aia, nesătulă, m-aş da şi la căsoiul lui unchiu-meu de la ţară, aş face din el o pensiune, cu livadă şi păstrăvărie şi poate chiar şi piscină în curte. La pensiunea asta aş organiza periodic tabere pentru „artişti”: scriitori, traducători, muzicieni, pictori, etc. Ba chiar şi pentru bloggeri aş mai face câte-o tabără, na! Numa’ aşa ca să le fac în ciudă lui Şilavarăcald şi lui Virtualkid. Acolo o să poată crea oamenii într-un cadru liniştit, fără grija zilei de mâine, cu muze pe toate gardurile – poate aş numi pensiunea „La Muza neostoită” sau „La Muza din gard”, dar dacă aveţi idei mai bune, le aştept. Şi Neliniştitu’ ar avea un loc asigurat unde să-şi poată scrie a patra (bine zic?) carte.

Dup-aia aş construi un complex de cămine studenţeşti, doar pentru studenţii cu idei mari şi buzunare mici. Cu bibliotecă, terenuri de sport, orchestră şi cor studenţesc, sală de spectacole şi bineînţeles cantină. Iar meniul va fi variat, inspirat de reţete de-ale Zazuzei şi de-ale altora.

Dup-aia aş construi o clinică la care să poată aduce doctorul toate aparaturile necesare pentru tratamente decente şi în România. Şi pe lângă ea aş mai face şi un laborator unde s-ar produce medicamente naturiste.

Şi mi-aş mai lua şi o maşină de teren, una singură da’ bună, marca „verde marin”, hehe, cu care să pot merge în inspecţie între toate locurile astea. Şi gata că am obosit. E greu cu atâta bănet, chiar şi numai în vis. Să mai viseze şi alţii… În orice caz, dacă o s-auziţi vreodată de Pensiunea „La Muza din gard”, să ştiţi că a câştigat altcineva la loto – că eu nu joc, după cum am zis – şi mi-a furat ideea!

Trei muze în vârf de băţ...