puideblog

A bon entendeur, salut! Mai pe româneşte, cine are urechi de auzit să audă, sau adaptat unui blog: cine are ochi de văzut să vadă!

Un vis pervers de dolofan 7 Mai 2011

Filed under: Ce-mi mai trece prin cap — Daria B. @ 18:07

Pentru că până şi oamenii mici pot avea vise mari, m-am dedulcit şi eu la o megavisare, după întrebarea lansată de Eugen: ce-aţi face dacă aţi câştiga la loto 7 milioane de euro?

Păi, dac-aş câştiga ditamai suma asta, deşi nu joc, aş face următoarele: Aş mansarda casa şi aş amenaja o grădină superbă. Iar pentru asta aş apela la ajutorul Teodorei, al Arcadiei şi al lui Alm, pe care le-am văzut că se pricep la flori. Sigur că dacă mai sunt şi alte persoane dispuse să mă ajute aici sau la ce s-or pricepe, sunt binevenite.

Dup-aia, nesătulă, m-aş da şi la căsoiul lui unchiu-meu de la ţară, aş face din el o pensiune, cu livadă şi păstrăvărie şi poate chiar şi piscină în curte. La pensiunea asta aş organiza periodic tabere pentru „artişti”: scriitori, traducători, muzicieni, pictori, etc. Ba chiar şi pentru bloggeri aş mai face câte-o tabără, na! Numa’ aşa ca să le fac în ciudă lui Şilavarăcald şi lui Virtualkid. Acolo o să poată crea oamenii într-un cadru liniştit, fără grija zilei de mâine, cu muze pe toate gardurile – poate aş numi pensiunea „La Muza neostoită” sau „La Muza din gard”, dar dacă aveţi idei mai bune, le aştept. Şi Neliniştitu’ ar avea un loc asigurat unde să-şi poată scrie a patra (bine zic?) carte.

Dup-aia aş construi un complex de cămine studenţeşti, doar pentru studenţii cu idei mari şi buzunare mici. Cu bibliotecă, terenuri de sport, orchestră şi cor studenţesc, sală de spectacole şi bineînţeles cantină. Iar meniul va fi variat, inspirat de reţete de-ale Zazuzei şi de-ale altora.

Dup-aia aş construi o clinică la care să poată aduce doctorul toate aparaturile necesare pentru tratamente decente şi în România. Şi pe lângă ea aş mai face şi un laborator unde s-ar produce medicamente naturiste.

Şi mi-aş mai lua şi o maşină de teren, una singură da’ bună, marca „verde marin”, hehe, cu care să pot merge în inspecţie între toate locurile astea. Şi gata că am obosit. E greu cu atâta bănet, chiar şi numai în vis. Să mai viseze şi alţii… În orice caz, dacă o s-auziţi vreodată de Pensiunea „La Muza din gard”, să ştiţi că a câştigat altcineva la loto – că eu nu joc, după cum am zis – şi mi-a furat ideea!

Trei muze în vârf de băţ...

 

14 Responses to “Un vis pervers de dolofan”

  1. Alm Says:

    Trei muze infipte in gard =)) si a patra cea mai mareata o impunge pe Daria intre coaste sa scrie postari de mai multe milioane decat sapte .

    vezi ca o sa schimbam nr de asigurare ?… m-am inecat cu ceai verde citind pe aici …..alta data o sa am grija cand intru la tine pe blog . batista ptr lacrimi de ras , fara ceai sau cafea …etc

    vezi tu tocmai oamenii astia ar trebui sa castige si taman ei nu joaca ….viata asta !….e ciudata ! :))

    Apreciază

  2. Daria B. Says:

    pfiii, da’ repede-ai mai cetit, Alm dragă, într-adevăr intitulasem poza iniţial „Trei muze înfipte în gard”, dup-aia m-am gândit să le cocoţ doar în vârf, să-şi mai poată schimba „cuibu” între ele :))

    mă bucur dac-am reuşit şi eu să-i fac puţină concurenţă Theodorei-panaceu şi te-am făcut măcar să râzi 😉

    Apreciază

  3. arcadia Says:

    Bre, du-te de cumpara biletul, io-ţi dictez numerele castigatoare ca sa am pe gradina cui exersa =))

    Apreciază

    • Daria B. Says:

      auzi, eşti sigură că eşti mai norocoasă decât mine? am jucat o singură dată la loto, împreună cu o prietenă la fel de „norocoasă”, şi n-am ghicit nici una nici măcar un număr! deşi ne-am împuiat capul cu gânduri pozitive şi ne-am dus acolo, vezi doamne, să câştigăm! 😀

      Apreciază

  4. Rontziki Says:

    Nici eu nu joc la loto, dar de visat visez la un moment în care aş câştiga un pot măricel, hai nu aşa mare de 7 mil, şi ce de-aş mai face :))
    Cred că am să preiau şi eu ideea pe blog, nu de alta, dar să pun undeva ideile că dacă mă izbeşte câştigul şi uit ce voiam să fac :))

    Apreciază

  5. Eugen Ion Says:

    🙂 Deci ai fi un soi de Zambaccian modern. Foarte fain. Eu as sprijini artistii care chiar au talent real, nu sa deseneze un punct alb pe un fundal negru si sa spuna ca aia e esenta lumii, in cuvinte ciudate, apoi sa imi ceara 1 milion, iar daca nu ii dau sa ma faca ignorant… 🙂 Fiind un mare admirator al barocului si al rococo-ului as sprijini pe cineva care poate picta (ca sa ma refer numai la una dintre arte) asa cum faceau oamenii aia, sau macar pe aproape.

    Apreciază

  6. silavaracald Says:

    ”La muza neostoită”!
    Excelent titlu!
    Înscrie-ne și pe noi în tabăra aia. 😀

    Apreciază

  7. Greiere Says:

    ce frumos, ce frumos! mai ales laboratorul pentru medicamente naturiste imi place la nebunie. 😀
    sa ma treci si pe mine pe lista de invitati, te rog, cand iti vei deschide „Muza”. nu se stie, poate ca si visele mai subtirele se implinesc, nu doar alea dolofane. 🙂

    Apreciază

    • Daria B. Says:

      Cri-Cri dragă, dacă te pasionează chestiile naturiste, nu doar că te trec pe lista de invitaţi, dar fac una cu invitaţi permanenţi şi te las să te şi manifeşti la Muza cât îţi pofteşte inima…

      Apreciază


Lasă un răspuns

