puideblog

A bon entendeur, salut! Mai pe româneşte, cine are urechi de auzit să audă, sau adaptat unui blog: cine are ochi de văzut să vadă!

Moş Nicolae modern 6 Decembrie 2011

Filed under: Diverse — Daria B. @ 23:39

Se pare că până şi Moşul se modernizează în zilele noastre. Ia de la cine nu trebuie, dă poate tot la cine nu trebuie… Ba mai mult a intrat şi el în rând cu oamenii obişnuiţi şi şi-a modernizat metodele de a trimite cadouri. În ghetuţe? Asta-i poveste veche deja, eu azi am primit cadouri oriunde, numai în ghetuţe nu.

Prima surpriză de dimineaţă, de la un asistent harnic al Moşului care mi-a lăsat în cutia poştală o ciocolată.

Apoi un cadou virtual, sub forma unui tur prin propriul oraş.

Pe urmă m-am făcut chiar eu asistenta Moşului şi m-am cadorisit cu o pereche de papuci de casă, frumoşi şi călduroşi nevoie mare, pe care nu era să vin acasă şi să mi-i pun singură în cizme, nu? Papuci în cizme, asta-i bună… Şi să mă mai şi mir dup-aia când îi descopăr, ar fi fost culmea lui Moş Nicolae.

Ultimul cadou, cred, deşi ziua nu s-a terminat, a fost concertul de colinde al corului şi orchestrei şcolii, la care nici n-aş mai fi ajuns, fără puţin ajutor de mobilizare de la un prieten.

Aşa că le mulţumesc tuturor celor care mi-au făcut cadouri şi surprize frumoase astăzi, inclusiv mie. Da, îmi mulţumesc şi mie, cred c-ar trebui să facă toată lumea asta mai des. Merităm câte un cadou din când în când, mai ales într-o zi ca asta, că joarde sunt destule în restul anului.

La mulţi ani tuturor celor care-şi sărbătoresc ziua numelui astăzi şi mai ales lui Moş Nicolae!

 

11 Responses to “Moş Nicolae modern”

  1. Gabi Says:

    Daca nu noi, atunci cine?
    Daca nu acum, atunci cand?
    Avea bunica o vorba si maare dreptate i-am dat: ia, indiferent cat ti se da, ca doar iei, nu dai…

    Apreciază

  2. Zazuza Says:

    mie imi place de Mos Nicolae, zau. si sunt chiar dispusa sa ignor raceala care m-a cotropit incepand de ieri, pentru ca am primit un cadouas asa dragut, ca nu merita sa ma supere nimic altceva 😀

    Apreciază

    • Daria B. Says:

      mi se pare mie sau zâmbetul tău e uşor ironic? 😀

      Apreciază

      • Eugen Says:

        Nu nuuuu. Zambeam pentru ca ma bucur enorm sa observ ca mai sunt oameni care se bucura de lucrurile simple, de un cadou, de un zambet, de orice ne facea copilaria frumoasa si de neuitat. Azi totul pare a fi corect marketizat astfel incat unii oameni confunda deseori starile, nu mai stiu daca ei doreau sa se bucure pentru ca asa vroiau ei in sufletul lor sau pentru ca asa este corect, ca asa cere societatea sau ca asa e frumos, etc. Cand vezi pe cineva ca se mai poate bucura simplu, natural, copilaresc (in sensul boem, frumos al cuvantului) pe bune ca sunt happy. Cum in ziua in care am dat acel zambet nu eram intr-o stare vesela pentru a putea scre toata polologhia asta, m-am limitat in a zambi, dar nu este vorba despre ironie. Este un zambet partener – daca vrei, pentru ca si eu ma bucur de chestiile simple. I’m a simple kind of man!

        Apreciază


Lasă un răspuns

