puideblog

A bon entendeur, salut! Mai pe româneşte, cine are urechi de auzit să audă, sau adaptat unui blog: cine are ochi de văzut să vadă!

În aşteptarea Crăciunului 25 Noiembrie 2010

Filed under: Diverse — Daria B. @ 19:17

Îi promiteam lui Gabi să-i arăt şi eu cu ce lucru manual mă mai ocup, mă relaxează să cos felicitări şi sunt şi utile, mai ales că se apropie sărbătorile. Anul trecut am făcut peste 100 de astfel de felicitări, de Paşti, de Crăciun şi pentru alte ocazii, plecând de la modele găsite pe net, modificate pe ici pe colo.










 

6 Responses to “În aşteptarea Crăciunului”

  1. teodora Says:

    Nu mai spun care e preferata mea şi în ce colecţie particulară se găseşte acum. 🙂

    Apreciază

  2. Daria B. Says:

    Mă bucur că se mai găseşte, Teodora:) Dacă-mi aminteşti care e pe locul doi în topul preferinţelor, poate ţi-o adaugă Moş Crăciun colecţiei…

    Apreciază

    • teodora Says:

      Nu am reuşit să găsesc mailul în care făceam topul lor.
      Oricum, e greu de ales. 🙂

      Îmi place cum sunt tăiate marginile ondulate, ca la pozele vechi.

      Apreciază

      • Daria B. Says:

        Las’ c-am găsit eu mailul cu topul tău, degeaba: îţi plăceau nemerele 1,2 şi 4 parcă, dar nu mai am mailul pe care ţi l-am trimis cu felicitările, ca să văd care erau alea:))
        Se găsesc de cumpărat foarfeci cu tot felul de forme, doar că din păcate nu se mai pot ascuţi, deci după ce se tocesc le poţi arunca. După calculul meu aproximativ, pe mine mă ţine una la maxim 50 de felicitări.

        Apreciază

  3. Gabi Says:

    Foarte simpatice… Si noi avem in plan felicitari anul acesta, ne vom lauda cu ele mai incolo. Dar nu mi-a trecut prin minte sa le cos. 🙂

    Apreciază


Lasă un răspuns

